Poetes amb una producció dirigida al públic jove i procedents del hip hop, el rap o el pop, arriben a vendre 60.000 exemplars
Autors com Marwan, Diego Ojeda, Rayden, Nach, Vanesa Martín combinen música, recitals en directe i activitat a les xarxes
L’últim any s’han succeït les incursions en les llistes dels més venuts de llibres de poesia firmats per músics de rap i hip-hop, cantautors o 'booktubers' que omplen les taules de novetats amb desenes de títols d’editorials com Frida i EspasaesPoesía. L’aparell comercial els ha posat l’etiqueta de 'poesia adolescent', però els seus promotors perfereixen parlar de poesia urbana o poesia jove. El fenomen mou xifres de vendes inimaginables (fins a 60.000 exemplars). Són autors activíssims a les xarxes socials i amb una base fidel de seguidors que va als seus recitals, com Marwan, Diego Ojeda, Rayden, Nach, Vanesa Martín, Carlos Salem, Irene X i Loreto Sesma
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada