dilluns, 17 d’agost del 2015

Poesia encadenada "Una llàgrima"

Ahir diumenge 16 d'agost un grup de companys de "Poemes al Vent" estaven bastant inspirats i entre tots van composar aquesta preciosa i única poesia.
Única perquè cadascú ha escrit un paràgraf. Després d'ajuntar-los totes el resultat és el següent:


Una llàgrima petita i fugissera
rodola per la meva galta
de sobte, tu, somrius
gires el cap i mires enrere
mentre deixes passar el temps.

Una llàgrima tremolosa en raja per la cara
i tu fas be de no aturar-la
Es bonica aquesta sensació ,
que em fa pensar amb tu.^

Les meves llàgrimes son d'alegria,
del goig que em fa
aquest nou dia,
de la joia
que em ragalarà
el que m'esdevindrà.

Llàgrimes d'aigua de vida,
d'aquella que pinta de verd els grocs,
de la que embogeix el riu adormit
i desperta les caderneres.
Gotes de somnis que desperten d'un llarg son,
del que no pensaves despertar mai
i t'obre els pètals d'una nova primavera.

Pètals d'una flor que en té vuit,
és la flor d'infinit,
d'un infinit que a la mar té el llit.
Un infinit
imaginatiu,
creatiu,
joliu...

Llàgrimes que sou rius que desemboqueu a la mar
Oh!!! llàgrimes de tristesa, d'alegria i de joia
rodoleu, rodoleu!! per les nostres galtones rosades
Que en qualsevol ocasió sempre sou benvingudes.


Poemes al Vent

2 comentaris:

  1. Molt xula i amb sentiment. Com deia Gustavo Adolfo Bequer fa molts anys ¨TUS LAGRIMAS SON RIOS QUE VAN A PARAR AL MAR ................. Contiueu fent poesia , ha de ser molt satisfactori per un mateix i gratificant per als altres.

    ResponElimina