dimarts, 2 de desembre del 2014

Un tastet del que podreu escoltar divendres

La nina de drap


Mare jo voldria una nina,com és que no en tinc cap?
no pateixis filla meva que en farem una de drap,
La mare va fer la nina i a mi m’hen va ensenyar
que bonica ha quedat mare, i quin nom li posarem?

Li podríem dir Àngela  segur que li agradarà, i així li varem posar,
els ulls els farem de color blau, que són els que m'agraden a mi
els cabells rossos li vam posar i,,,, també li farem vestits?
i és clar que ni farem i que siguin ben bonics.
Ni farem un de pagesa, amb barret i mocador
També en farem un de festa per anar a la fira i també a la processó

quina il·lusió li posava la mare, i jo me la menjava a petons.
Com va quedar tan bonica a les amigues molt els i va agradar,
i com jo ja n'havia après, una per cada una ,en vam fer.

Totes tenien un nom, i a totes els i vam fer vestits, eren dignes d’admirar.
Està clar i comprovat que teníem tot el temps del mon i molta imaginació.
Com la mare era modista teníem molts retalls, i per farcir-les,de tot.””
Ni vam fer de grans, de petites, de totes mides i  colors.

Això si que va ser xalar, totes amb nines poder jugar.
Ens ho passàvem tant bé que no us ho podeu imaginar
I total jugant a nines, però  de ....drap.

           
Mª Espina Niella
                        

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada